هیتر تابشی

Wiki Article

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

ایجاد و تمرکز گرمای مطلوب بر روی سطوح پایین محیط به صورت یکنواخت

ما نه تنها به شما کمک می‌کنیم گرماتاب مناسب را انتخاب کنید بلکه نصب آن را نیز به صورت کاملاً رایگان برای شما انجام می‌دهیم.

این تدابیر به کنترل گرمایش و سرمایش فضاها و تجهیزات کمک می‌کند.

۵. عمر طولانی: هیتر های تابشی از قطعات کارآمد و مقاوم ساخته شده است و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند.

بیشتر هیترهای تابشی برقی موجود در بازار، مصرف خانگی داشته و در فضاهای بسته و یا فضاهای باز با ابعاد کوچک استفاده می‌شود. در ایران به اینگونه دستگاهها گرماتاب برقی صنعتی گفته میشود. حال اگر فضای بازی با ابعاد بزرگتر وجود داشته باشد و یا سوله صنعتی نیاز به تامین گرمایش داشته باشد که در آنها امکان لوله کشی گاز وجود ندارد میبایست از گرماتاب برقی صنعتی استفاده نمود. بسیاری از رستوران‌ها از این دستگاه در فضای باز استفاده نموده و به آن گرماتاب رستورانی برقی نیز گفته میشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مصرف انرژی در این سیستم به عوامل گوناگونی وابسته است که شامل مساحت فضا، سطح حرارت مورد نیاز، عایق‌بندی ساختمان، تعداد و اندازه پنجره‌ها و درب‌ها، جریان هوای تهویه و موارد دیگر می‌شوند.

ما اعتبارات و مجوزات لازم جهت کسب اعتماد مشتری را کسب کرده اییم.

هیترهای تابشی به دلیل سرعت گرمایش و کارایی بالا، برای گرم کردن تمام فضاهایی که بالا ذکر شد مناسب هستند. به علاوه، هیتر های تابشی گرماسرما سازه دارای طراحی شیک و جذابی هستند که می‌توانند به زیبایی محیط بیافزایند و به عنوان یک راه‌حل سریع و کارآمد برای گرمایش فضاها، پرطرفدار شده‌اند.

همچنین، هیترهای تابشی با توان بالاتر، گران‌تر از هیترهای گرمایش تابشی با توان کمتر هستند.

زیرا زمانی که شرایط آب و هوایی افزودن به خرید گرماتاب لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

صفحه اصلی درباره ما تماس با ما خدمات و گارانتی استانداردها وبلاگ محصولات و خدمات

این نوع گرمایش محیطی مطبوع، راحت و سریع می‌باشد و بلافاصله پس از روشن شدن موجب گرمای کارکنان و دستگاه‌های موجود در فضا می‌شود. به‌جای گردش هوای گرم مانند بخاری‌های معمولی، هیتر‌های تابشی لوله‌ای به شما امکان می‌دهند مناطق خاصی را دقیقاً گرم کنید، آن‌ها برای مشاغلی که فقط به گرمایش مناطق خاصی نیاز دارند عالی هستند.

Report this wiki page